BV Intersell

Contact Information
Verzorgingsgebied
Flevoland
Utrecht
Noord-Holland
Contactgegevens
Amsterdamsestraatweg 45 , 1411 AX Naarden, Netherlands

Informatie over dit initiatief
Omschrijving initiatief

Intersell is een ervaren bouwer die actief is op diverse vakgebieden van de bouw en richt zich voornamelijk op renovatie en onderhoud. Wij beschikken over ongeveer 100 personeelsleden verdeeld over timmerlieden, metselaars, tegelzetters en schilders. Intersell is onderdeel van Vink Bouw uit Nieuwkoop. Waar Vink Bouw zich hoofdzakelijk richt op nieuwbouwprojecten, heeft Intersell veel ervaring opgedaan in het renoveren van (woning)bouwprojecten en onderhoudswerkzaamheden. Door deze samenwerking verbreden we ons aanbod richting onze klanten waarbij we gebruik maken van elkaars kennis en kunde

Doelgroep en gebouwtypen
Bouwjaar
<1906
1906-1944
1945-1959
1960-1970
1971-1980
1981-1990
1991-2000
2001-2010
>2010

Gebouwfunctie
Woning
Winkel/commercieel
Kantoor
Industrie
Gezondheidszorg
Overig

Woningtype
Appartement
Rijwoning
Vrijstaand
2 onder 1 kap
Monumentaal
Overig

Doelgroep
Eigenaar-bewoners
VvE's
Particuliere beleggers
Huurders privaat
Huurders corporatie
(Woning)eigenaren
Bedrijven
Anders
Scope initatief
Ondersteuning bij type opgaven:
Participatie en communicatie: Het samenspel met bewoners (huiseigenaren en huurders) in de wijk bij het verduurzamen van woningen.
Technische oplossingen: Technische vraagstukken en oplossingen ten behoeve van het verduurzamen van woningen.
Kosten en financiering: Opbouw van de kostenstructuren en financiering van de (technische) oplossingen.
Juridische mogelijkheden: De wetten en regels m.b.t. het verduurzamen van woningen en wijken en hoe die het beste kunnen worden toegepast.
Aanpak
Collectieve / individuele aanpak
Alleen individueel
Alleen collectief
Zowel individueel als collectief

Contactvorm
Persoonlijk contact: In de fysieke vorm gaat het om persoonlijk contact met een adviseur. De adviseur is aanspreekpunt voor delen van/ het hele traject.
Online contact: In de online vorm gaat het om een online omgeving waar een klant zijn/haar gegevens invoert. Deze gegevens leiden tot een advies voor woningverbetering. Het kan mogelijk zijn dat er vervolg opties zijn toegevoegd.
Zowel persoonlijk als online contact: Dit betreft een hybride vorm. Bijvoorbeeld: eerst een online scan, daarna persoonlijk advies.

Herkomst gegevens voor advies
Data en modellen: Openbare en/of eigen data en modellen waarmee analyses kunnen worden uitgevoerd.
Gegevens ingevoerd door eigenaren/bewoners: Eigenaren/bewoners voeren gegevens in over o.a. het gebouw, energieverbruik, wensen.
Foto's en filmpjes opgestuurd door eigenaren/bewoners: Eigenaren/bewoners sturen foto's en/of filmpjes op van (delen van) het gebouw.
Warme opname: Tijdens een warme opname wordt een gebouw bezocht. Hierbij wordt het gebouw bekeken en wordt onderzocht of er afwijkingen en bijzonderheden in of aan het gebouw zijn. Tijdens de warme opnames worden ook vaak wensen vastgelegd.
Aanbod
Typen maatregelen
Enkelvoudige maatregelen: individuele, enkelvoudige maatregelen, zoals zonnepanelen
Slimme stappen: maatregelen (al dan niet gecombineerd) die onderdeel zijn van een integraal pakket van maatregelen - met als doel een gebouw volledig aardgasvrij of energieneutraal maken
Totaalaanbod: een integraal totaalpakket van maatregelen waarmee een woning volledig aardgasvrij of energieneutraal kan worden gemaakt
Ondersteuning fasen klantreis
Fase 1 - Oriënteren: Deze fase kenmerkt zich door zoekende eigenaren/bewoners die betrouwbare, toegankelijke en eenduidige informatie willen.
Fase 2 - Voorbereiden: In deze voorbereidende fasen weegt de eigenaar/bewoner verschillende opties tegen elkaar af. Dit betreft zowel verschillende renovatiemogelijkheden als opties voor mogelijke uitvoerders.
Fase 3 - Financieren: Het financieringsvraagstuk wordt vormgegeven door de uitkomsten van de oriënterings- en voorbereidende fase, en is wezenlijk onderdeel van de uiteindelijke beslissing. Tijdens het proces wordt toegankelijkheid, betaalbaarheid een transparantie van de financiële producten gewaarborgd.
Fase 4 - Besluiten: Wanneer de opties voor renovatie en financiering duidelijk zijn kunnen eigenaren/bewoners een beslissing nemen.
Fase 5 - Uitvoeren: In deze fase worden de aanpassingen aan het gebouw uitgevoerd.
Fase 6 - Ervaren: In deze fase ervaart de eigenaar/bewoner de aanpassingen aan het gebouw, wordt de renovatie geëvalueerd en kijkt de eigenaar/bewoner vooruit naar eventuele volgende stappen.
Financiering
Initiatief verzorgt begeleiding financiering
Spaargeld
Landelijke subsidies
Lokale subsidies
Hypotheek verhogen
Lokale lening
Lening via Nationaal Warmtefonds
Huren of leasen van installaties
Geen
Initiatief verzorgt aanvraag financiering
Spaargeld
Landelijke subsidies
Lokale subsidies
Hypotheek verhogen
Lokale lening
Lening via Nationaal Warmtefonds
Huren of leasen van installaties
Geen
Bedrijfsgegevens
Actief sinds
Zeggenschap
Anders dan publiek
Financieringsbron
Private financiering
Rechtsvorm
Besloten vennootschap
Aantal medewerkers
>15FTE
Vrijwilligers
Nee

In opdracht en eigendom van:

Ontwikkeld door: